Merhaba hanımlar bebeğim 11.5 aylık 2 hafta sonra yaşımıza gireceğiz ama hala uykumuz düzene girmedi. Geceleri sürekli ağlayarak uyanıyor aç değil altı kirli değil hasta değil birtek beyaz gürültü eşliğinde uykuya dalıyor. Kapatınca yine aynı şekil ağlayıp uyanıyor bu durumdan artık çok yoruldum yenidoğan dönemini anlarım ama 1 yaşına girecek bebeği bu alışkanlıktan nasıl vazgeçiricem bilmiyorum.