kubraF bebis nasi rahat ediyosa öyle yatir canım.
Hele kafasını çevirebiliyosa hic sorun etme basında beklemene gerek yok.
2 oglumda yüzüstü sever babaya çekmişler.
Büyük 4.5. Yaşında hala öyle uyur.
Benimkiler dogdugundan beri öyle diyebilirim.
Kollari yukarıda daha rahat ediyolar.