balli_cilek Kızlar bebeğim 17 aylık yoğurt mayalarken içine çay kaşığının ucuyla şeker ve tuz koyuyorum ekşi olmuyor ilk defa denedim bir zararı olur mu ya koyanlar var mı 😒
dryglgl balli_cilek bence şeker gereksiz ya ben bal koyuyorum 1 çay kaşığı biraz da tuz atıyorum bal deneyin bence bi
gubo balli_cilek bende sizin gibi yapıyorum çok da güzel oluyor bide yaparken dua okuyorum daha güzel tutuyor
Nazendece balli_cilek neden şeker tuz koyuyorsunuzkii tatlandırmak için böyle şeyler kullanmayın siz kendiniz nasil yiyorsaniz öyle yedirin ilerde de bu alışkanlıktan böyle yemek ister.
balli_cilek dryglgl hakiki balıda bulamıyorum yaa en iyisi o zaman hiç şeker katmayayım bir çimdik tuz iyi olur 😒
dryglgl balli_cilek balparmak falan kullanıyorum ben ya da onur markette organik bal var indirime girince onu alıyorum zaten biz veya yakın çevremiz yetiştirmediyse temiz üretimden yine emin olamayız ki bu markalardan daha iyi olan eğriçayır var ona da bakabilirsiniz
Meri-Mel gubo Hangi duayı okuyorsunuz 🤔 Ben hep bir yemek yaparken Hatice annemizin ,Fatma annemizin eli olsun yiyenlere şifa versin,bereketi içinde olsun derim sizinki nedir 🥰
balli_cilek gubo bende mutlaka dua ediyorum valla 🤲🏻 şeker ve tuz ilk defa denedim ama tadı bile çok güzel oldu
balli_cilek dryglgl çok teşekkür ederim bakayım bende 17 aylık olduk balda yesin istiyorum oda çok faydalı bu tahtada olanlar var çok güzel ama onlar da hem çok pahalı hemde bizde yiyen yok başka o yüzden almıyorum onuda
balli_cilek Ogulluana arada maya bozuluyor ya ekşi oluyor falan mayada bulamıyorum kolay kolay sütçüler de ait almayınca pek vermiyor günlük sütle yapıyorum o yüzden
balli_cilek Nazendece yok yok tatlandıracak kadar değil tabi tatlı şekerli bi yoğurt olmuyor 1 litre site çay kaşığı ucuyla çok az yani tadını etkilemiyor o yüzden çabuk mayalanıyor ekşimiyor diye duydum da o yüzden