Arkadaşlar saat sabahın altısı ve bebeğim gece 2 den beri uyumuyor , kıvranıyordu gözü kapalı saat başı kalktı kaka yaptı , besledim midesinden gazını çıkardım ama saat 4 te tamamen uyanmış oldu, uykuya direniyor. dün de aynısını yaşadık. 4. aydaki uyku gerilemesi böyle mi ? daha girmedik bile 4. aya