11 ay 18 günlüğüz ama kızım son bir haftadır olmayan uyku düzenimizinde içinden geçti artık gece gudnuz farketmez uykuları hep delik deşik sürekli uyanıyor ben zorla uyutuyorum hani bebeğini desteksiz uyutanlara hayranlıkla bakıyorum bu dünyada cenneti yaşıyorlar..neyse işte her gece 4 de uyanır asla geri uyumaz ağlamaz acıkmaz sadece oyun oynamak istiyor bi kaç saat aknra zar zor uyutuyprhm bu sefer de sabah 7 de kalkması gerekirken 10 da kalkıyor bende uykum bozulunca düzene sokamıyorjm sizce neden böyle parçalı uyuyor resmen uykuya mola verip tekrar uyuyor çok yoruldjö şu gece uyanmalarına