_ozdemmmm0 yani yetse sormazdım 😬 İstanbul’da ev kiraları asgari ücretten fazla, 25 bin maaş alıyor 20 binden aşağı oturulacak ev bulamazsınız , 5 bin lira zaten kızımın bezine ıslak mendiline eksiğine gidiyor. Mutfak fatura bizim giderlerimiz geride kalıyor :( eşim karşılamak zorunda, karşılayamıyor, onlara muhtaç kalıyoruz. Bende o da daha fazla katlanamıyor. Bu gün 3. Gün konuşmuyorum. Böyle giderse dava açacağımı bile söyledim çok üzgün çünkü bu kadar geliyor elinden gece gündüz çalışıyor üniversite mezunu ama İstanbul’da eşim gibi çok var :( sağ olun fikrinizi belirttiniz Allah razı olsun ❤️