Ya kendinize bu kadar yüklenmeyin lütfen sinir stres seviyenizi düşünemiyorum 😔 kimi bebek böyle ya emmeyecekse emmiyor uzun süredir mi deniyorsunuz doğduğundan beri mi almıyor? Benim bebeğim de biberona alışmıştı dediğiniz gibi sağarak veriyordum sonra emzirme danışmanına gittim yine direkt memeyi tutmuyor da slikon uca alıştırdık zorla, denediniz mi emzirme danışmanını bir saatte halletti kadın bir kere gittim sadece aklınızda bulunsun. Denediniz o da olmuyorsa bir süre izin verin kendinize de bebeğe de öyle stres içinde olmak ikinizi de gerer yorar. Emmezse aramızda bağ olmayacakmış gibi geliyor ya da öyle baskı yapıyor çevre hiç öyle değil yavrunuzun karnı doysun siz huzurlu o huzurlu olsun gerisini boşverin