Kızlar bebeğim 3 aylık normalde uykuları düzenli ve güzeldi bugün gündüz uykusu uyumadı gibi bişey akşam 7 de uyudu 40 dk sonra uyandı bir daha da uyumadı sonra duş aldırdık mama içirdik güç bela uyuttuk ama gözü kapalıyken ağlıyor sonra geri susuyor bölünüyor uykusu başına gelen var mı acaba neden olabilir sizce ?