cevriyeee calpol verdim şimdi emzirdim ,ilaç vermeden önce tekrar ölçtüm alından 37 koltuk altından 36,8 çıktı ,koltuk altından iki kere ölçtüm 36,8 çıktı ,şimdi uyuttum zıbın ve bezi var sadece ama üzerine de müslin ile kundak yaptım,için rahat değil tekrar ölçmek istiyorum ama uyanıyor diye de çekindim , yüzünün sıcaklığı da normal