dmrlrmys selam canım.Buyuk oğlum 4.5 yaşında.bebisim 2.5 aylık.Buyuk oğlan 2 yaşına kadar hasta olmadı korona vardı hiç dışarı çıkmamıştık hiç burun temizliği yapmamıştım.bebisimde 2 hafta önce tam 2 aylıkken dediğin gibi hirkamaya başladı ve ufak ufak öksürmek başladı hastaneye gittik.ciger filmi çektiler şükür temiz çıktı.rsv virüs testi yaptılar temiz çıktı.viral enfeksiyon yani başkasından ortalık hastalığı kapmış.hastanede bize kucağımıza aldirttilar hemşire burun deliğinden şırıngayla 5 ml serum Fizyolojik sıktı diğer burundan çıktı her 2 delik içinde yaptı evrede böyle yapacaksın dedi günde 4 defa.Evde yapmadığımız zaman hirilti oluyor yaptığımız zaman geçiyordu yani burun temizliği çöp önemli bizim 2 gün sonra ilerledi 3 günlük burun spreyi ve antibiyotik verdi 2 aylık daha 😪çekme işini bosver bence zararlı diye biliyorum sen siringayla serum fizyolojikle kesin temizle ama çöl önemli günde 3 4 defa.