Şubatta oğlum 3 yaş olacak aşırı şekilde bağımlı emziğe ya çok yordu beni artık. İkinciye hamileyken son ayda emzik gündüz istediğinde mecbur kalıp veriyodum. Normalde gündüz emmezdi. Sonra tekrar gündüzü bıraktırdım . Gündüz istediğinde vermiyorum arada bazen istiyor yine oyaliyorum onu unutuyor. Sadece gece uyuması için ve gece uykuda ağzında emzik. Ztn gece asla kolay bir şekilde uyumaz . Yatmicaz diye bağırır çağırır. Her gece bağırmayla uyutuyorum onu. Uykusu var ama uyumak istemiyo. Emzik olmazsa hayatta uyumaz. Dün aklıma geldi dedim belki bırakır igrenir diye emziğe çörek otu koydum. Bak dedim pis olmuş böcek girmis bana dedi at çöpe emicen mi yok emmicem dedi. Ama uyucagi zmn emzik istedi. Kıyameti kopardı emziksiz asla uyumadi. Yani gündüz emmiyor gece emiyor emziği. Bırakmasını istiyorum. Belki uykuya kolay geçse emzige gerek kalmaz. Eşim sürekli mesai ye kaldığı için uyumuyo geç yatiyo 12 den sonra uyuyor. Gündüz 11 de uyanıyor bazen öğlen uykusu yaptıriyorum 1 saat bazen uyumadıgi halde öğlen uykusuna. Gece yine erken uyumuyor. 2 yaşında memeyi kesmistim keşke ozmn emzikle birlikte biraktirsaydim. Bütün çocuklar bebekken hep kendi bırakmış. Benimki ağzında emzik ve altında bez. Bu 1 aydir birden bire cumleler kurmaya başladı çok iyi konusyo artık. Yazın kelime tek vardı. 10 gün denedim yazın pes ettim olmuyordu bı turlu. O zmn bende 8 9 aylik hamileydim. Sim net yetişkin gibi birden açıldı. Kakasını yaptıktan sonra diyor kaka geldi. 3 kere kaka geldi diyip tovaletine tek yaptı. Ondan sonra artık birden değişti kaç gündür saklanıyor benden . Kaka mi yaptın diyorum yok git yapmadım diyor. Tovalete gidelim. Yok gitmicem diyor artık tovalet konusunda geriledi. Stres yapıyorum ya bı emziği ve bezini bıraksa yük kalkicak üstümden. Acaba kendi haline biraksam kendi istediği zmn emziği ile bezini bırakır mı ve su anda da 1 buçuk aylık bebeğim var oda aslaaaaa emzik tutmaz midesi bulaniyor 🤣 ztn korkuyordum bebek emince gündüz oğlumda ister diye . Emzik emmeyince hep agliyor oğlum bebekken emdiği için sakindi hep uslu idi🤣