Kızlar geceleri kızıma mama veriyorum. Gerçi sürekli meme+mama gidiyoruz. Biraz meme reddimizde var malesef. Neyse sorum şu ki kızım mama yiyiyor doyduğunada eminim. Ama enerji patlaması yaşıyor resmen. Atıyorum 4de kalktıysa 6 bazen 6bucuga kadar uyumuyor. Şu an olduğu gibi 😬 sizin bebeler doyup hemen uyuyormu acaba ?? Özellikle mama verenlere soruyorum