Kızlar bir kaç defa yazdım kimse cvb vermiyo uyku sorunu yasiyomusunuz sizde bunaldım artık ya 20 aylık kızım resmen bana bağımlı oldu uyutuyorum gitmeye calisiyom anında uyanıp çığlık atıyor artık yanımda yatiyo eşimle basbasa yatamiyorum resmen yapışık ikiz gibiyiz ne zamn geçer :( çok zor ve şuan bn salondayim şuan itibariyle kucağımda kızımla duruyom resmen beni birakmiyo ..