Hanımlar o kadar çaresizim ki gerçekten son 1 haftadır sebebini bulamadığım şekilde uykuya geçtikten 1 saat sonra çığıra çığıra ağlıyor ve susturamıyorum da ne yapsam ve bu şekilde yine uykuya döndürüyorum yarım saat 1 saat geçmeden yine aynı şekilde bağıra bağıra ağlıyor çığlık atıyor sanki sabaha kadar böyleyiz ve artık kafayı yemek üzereyim sizce neden olabilir🥹🥹