fatmonurr ağzından yani yanağın içinden ölçtüm ne yapabilirim 4-5 saat önce parol vermiştim uyuyor nasıl düşürebilirim ateşini
aslann24 fatmonurr 37,5 yüksek sayılmaz ama yükselmemesi adına ıslak bezle vücuduna kompleks yapabilirsiniz
Fstk fatmonurr hafif nemli bez koy ama uyuduğu için korkabilir birden değerse. Üstünü çok kalın giydirme . Biz de Salı günü 2 ay aşısı olduk ama 1 asi eksikmis ikisini olduk sadece . ağrısı oldu bence çok huysuzlandı ben de bir çay kaşığı vermistim. Diğer aşı gelince yine gidip olacak çocuk 😑 uyumam falan deme alarm kur kendine gece kontrol et bebişi
fatmonurr aslann24 ilk üç aylık dönemde yüksek sayılıyormuş uyuyor şuna beşiğinde bekliyim bir sat sonra onu yapayım olmadı yine ölçtükten sonra?
ttrck ppzeynep biliyorum parasetemol ama 6 aydan küçüklere özellikle yalnızca calpol veriliyor parol ilginç geldi
kubi12 Fstk bugün 2.ay aşılarını olduk fakat verem aşısı ellerinde yokmuş o yüzde. Diğer iki aşıyı bacaklarından yaptılar . Bu 3 gün duş aldırma muhabbeti verem aşısı için geçerli değil mi
Fstk kubi12 koluna vurulan verem aşısı ateş yapabilir, kızarma , sulanma yapabilir, suya degmemeli , dokunulmamalı