Fatiss
Canım aynısı banada oldu hemde 2 kere hemde benden baya bir kanama gelmişti hatta parça gibi birsey geldi benimkide 12 haftalık felandi ben düştü zannettim çok ağladım ama doktor baktı hersey yolunda dedi bazılarında oluyormus oradaki fazla kan dışarı çıkıyormuş hiç ağrım yoktu dusukte baya bir ağrı olur ve aşırı kanama olur ama sen yinede için rahat etsin diye doktoruna gorun ama korkulacak birsey yoktur diye düşünüyorum inşallah