tutii98 başa gelen çekiliyor valla, 15 günlükken yalnız kaldım ve ağlaya ağlaya baktım inanki ,sonra alışıyorsun şimdi kimseye ihtiyacım yok bir rutin oluşturduk be çocuğumun huyunu suyunu biliyorum artık 3 aylık oldu. Kimseye muhtaç olmamak çok daha iyi inanki. Lohusalık psikolojiside zor yani 40 gün dolunca bütün o kötü düşünceler de bitiyor :) ama alışacaksın hiç korkma eşinin desteği en önemlisi gece yardımcı olsun işten gelince destek olsun zaten bebekler çok uyuyor gün içinde sende uyu ya da en kötü yanına uzan dinlen boşver ev işlerini falan akşam eşin gelince toparlarsın :) bi rutin oluştur bebekler rutinleri sever