Ftmagull önceki evim eskiydi 27 yıllık ev sahibi içini yaptırmış ancak tesisatı eski oluyor mesela ütüyü takınca mutlaka şartel atardı. Banyom yukardan akıtıyordu. Bir gün internet altyapısı geldi yetkililer duvarı matkapla deldi duvar bir bütün gibi düştü kocaman bir delik açıldı o kısımda çimento ufalanıverdi. Eski ev olunca böyle oluyor dediler. Ben olsam yeni evi alırdım.