Kizlar 4 bucuk yasinda oglum 9 aylikta kizim var oglum dogdugundan beri temizligim düzenim hep vardi sakin duran bi bebekti hala da öyle suan krese gidiyor geldiginde de cok bi yaramazligi yok ama kizim dogdu dogali temizlik yapabilirsem sükrediyorum bana yapisik yasiyor resmen babasinda durmuyor sürekli bacaklarima.yapisiyor zaten krese basladi baslayali oglum ikiside hepimiz hatta sürekli gribiz gece agliyor sürekli kizm uykumu bile düzgun alamiyorum esimde normalde cocuklar olsun ev olsun baya yardimci olur ama bu ara vardiyali calistigi icin o da asiri yorgun uykusuz oluyor dinlenmeye calisiyor bisey diyemiyorum sözde büyük temizlige giristik pencereler perdeler hersey tamam mutfagida yariladim ama surekli mutfaktaym yemek bulasik camasir ne dogru düzgün evi süpürebiliyorjm ne silebiliyorm firsat buldukca tuvaleti banyoyu temizliyorum tabi ki o kadar bi tek ben mi böyleym acaba ben normalde temizlk hastasiydim ama suan asla bos vakit bulamiyorm ne kendime bakabiliyorum ne eve bisey yapabiliyorum kizimi nasil oyalayabilirim kucagima alipta yapamiyorm belim agriyor ki deterjanda etkiler diye yapamam kucagmda napacagimi sasirdim kalkdm düzene giremiyorm bi türlü destek al diceksiniz alabilecegm hic kimse yok malesef😔