Çoğu zaman kızım uyurken çok zorlanıyorum çünkü sallıyorum uyuyunca besigine yatırıyorum ve geri uyanıyor kendi haline bırakıyorum kendi uyusun diye ama olmuyor bir süre sonra ağlamaya başlıyor hadi uyu yat artik uyku saati çoktan geçti gibi cümleler kurarak ikna etmeye çalışıyorum olmuyor sallıyorum tekrar gene olmuyor sonra bazen sabrım kalmıyor besigine geri koyuyorum ve ben uyuyorum ne yaparsan yap diyim gözlerimi kapatıyorum ve birden sesi kesiliyor kendi kendine sessizlesiyor ve vicdan azabı çekiyorum sonrasında çünkü acaba hata mı yapıyorum böyle yaparak psikolojisini kötü mü etkiliyorum diye düşünüyorum ben ne yapmalıyım bir başımayım ve çoğu zaman çok zorlanıyorum kızmak istemiyorum tabi ki ama bazen elimde olmuyor