Güzel anneler herkese selam kızım 24 kasımda 3 yaşına girecek Allahım nasip ederse inşallah 🙏🏻 Önceki doğum günlerinde hep balonlar süslemeler eksiksiz hazırladım ama bu sefer sade olucak gösteriş istemiyorum balon vs olmayacak sadece 3 yaş balonu aldım 1 tane bide pasta alınacak . Sizce atıştırmalık olarak ne yapabilirim sarma kesin olucak başka ne yapılır fikriniz lazım şimdiden çok teşekkür ederim kendinize iyi bakın ❤️