nnuurrr oğlum 4,5 yaşında şu an 3 farklı doktora gittk ilki acil doktoruydu diğer ikisi KBB doktoru. Şampuan olarak baby me kullanıyoruz bebekliğinden beri :( bu arada bizimde ikinci antibiyotik alerji yaptı sırtı göbeği kızardı değiştirdik onunla devam ediyoruz sizede çok geçmiş olsun 😓