Benim bebeğim iki kere öyle hastalandı. İlki çok kötüydü. Antibiyotikle bile zor geçti. İkinci de öyle öksürük le başladı. Hırıltısı da vardı. Ateşi olmayınca hastaneye götürmedim. Sürekli burnuna serum sıkıp çektim. Sırtına, göğsüne sıcak bez koydum. Bide biri bana kirli koyun yünü koyarsan hemen geçer dedi😳ilk önce denemedim açıkcası ama sonra ne zararı olabilir dedim. Bir arkadaşım buldu getirdi bana bende bir bezin içine koyup güzelce diktim her yerini . Sırtına ve göğsüne koydum 3-4 gün. Hiçbirşeyi kalmadı çok şükür.sanırım yüm sıcak tuttuğu için iyi geldi🤷🏼♀️Ama tabi bezin içine koysamda bay kokuyodu🤦🏽♀️Son olarak mustelanın bir kremi var öksürük için. Göğsüne sürüyorsun. O da çok güzel bir krem. Çok geçmiş olsun. İnşallah kuzucuk hemen iyileşir🙏🏼