Hi-back Sumeyyetrnc ben uzun zamandır kullanıyorum işime çok yarıyor , büyük bir rahatlık . Ama ayda yılda bir hamur işi yapıyorsanız gerek olmayabilir …
3prenses1prenss Sumeyyetrnc valla bana 4 çocukla çok gerekli bir de seviyorlar kek olsun poğaça olsun her hangi birşey hemen malzemeleri at o yoğursun sen o arada başka iş yap bana büyük rahatlık
merrv26 Sumeyyetrnc bende vardı ama hiç hamuru gğzelce yoğuramıyordu hığn hığn ses çıkarıp zor çevirip sallanıyordu belkide markasından hazne kapasitesinden kaynaklıdır bilmiyorum memnun kalmadım satttım ama bazı markalar iyiymiş duyduğuma göre
Ladimaki Sumeyyetrnc Ben ilk önce ne gerek var diyordum. Sonra dayanmadım aldım. Aman olmazsa olmazım diyorum şimdi . Gerçek den imkanınız varsa almanızı tavsiye ederim. Hele birde çocuklu aile ve gelip gideniniz varsa.
OptimusPrime rana0234 bende Schafer pro chef xl kullanıyorum. Aktif de kullanıyorum baya baya. Hiç hüsrana uğramadım öneririm
forumgurmesi Karaca mastermaid 1500 w aldık hediye olarak aldığımız kişi çok memnun olduğunu söylüyor.