1.5 aylik bebegim var dogdugundan beri kakasini duzenli yapn bi çocuk degil baze 2 bazen 3 gun olurdu simdi 6 gun oldu bagirsak duzenleyici dmlada kullanıyorum fayda etmiyir demekki bu durumu yasayan varmi yagda verdim yinede yapmadi dr goturimmi goturdugumde normal goruyolardi ama 6 gune ne derlr bilemiyorum