hulyaklzmr aptamil ar kullanıyoruz hippin yok smanın ar mamasıda var yani benim bebeğim her beslenmeden sonra yatınca kalkınca devamlı kusan bir bebekti ve su gibi kusuyordu hep şu an yine arada oluyor ama ar mamayı kullanmaya başlayınca ciddi oranda azaldı kusmalarımız ve çok güzel kilo almaya başladı memnunum o yüzden