Misafir341710 geçmiş olsun benim oğlan da da sanırım o randevu bulamadım Salı günü gideceğim ama içim içimi yiyor kötü bir hastalık mı belirtileri var döküntüleri ağız için yaraları hepsi var . Doktor size ilaç verdi mi ne verdi bir de çoçuk da huysuzluk kusma ishal ateş yaptı mı ?