Bebeğim 3750 doğmasına ve iri bir bebek olmasına rağmen ilk ay 1 kg aldı ama bu ay sadece 800 gr almış. E iyi diyenler olacaktır ama onların persentil değerlerinden haberi yoktur. Bir bebek 90 persentil kiloda doğduysa o persentilde devam etmesi gerekir. Yani tutarlı olan budur.
Sütüm de var ama neden kilo almıyor ki 😓dr da şaşırdı ve daha fazla olması gerekirdi dedi. Sadece anne sütü alıyor bu arada. Gece 12 de uyuyorum ve 12 den 8 e kadar 2 kere uyanıyor çoğunlukla. Acaba gece az emdiği için mi alamadı kilo?
Bu arada reflüsü var ve sürekli de kusuyor ama ablası da kusardı hatta daha fazla kusardı yine de 1200 den aşağı almadı ilk 2 ay. Onun doğum kilosu da aynıydı.
Sütüm var kalitesi mi yok. Yoksa çok süt olduğu için son sütü alamıyor mu? Of deli sorular. Sütümü sağdığımda yağlı bu arada