Oğlum 24 ayına girecek bu ayın 18nde insaAllah. Ama henüz ikili cümleleri yok. Kelimesi oldukça fazla ekran yok parka iki güne bir cikiyoruz. Oldukta sohbetimiz yerinde. Hani şu taklit kartlari var ya ses kartları onların hepsini soyleyebiliyor. Temel kelimelerin bir çoğunu söylüyor.( Anne baba dede anane bebek mama meme baybay bir dört, arı Allah gel bitti gitti vsvs) Ama onun haricindeki tüm kelimelerin iki ya da 3 harfini söylüyor. Örneğin maymuna May, muza muuu, maviye maa, banyo baan, yere bişe döküldü döö diyo. Düşse duuu. gibi bir çok kelimeyide böyle çıkarıyor bir türlü duzelttiremedim. Şarkı söylüyor ve tuhaf bı sekilde hangi şarkıyı söylediğini anlarsınız baş parmağımı vs söylüyor ama cümle kuramıyor. Bu cümle işini nasıl çözeceğiz hadi babası gel diyorum bu sefer gel gel gel gel diye ritim tutuyor. Baba gel demiyor. Mama bitti oğlum diyorum sadece bittiii diyo mesela. Cümle nasıl kurdurabilirim birde o iki harfini söylediği kelimeleri nasıl duzelttirebilirim. Nerede hata yapıyorum anlamış değilim. 🤷