Kızlar selam, bebeğim tam 18 aylık oldu. Yarın genel muayenesi var en son 6 sy önce gitmiştik 😄🥲 kanına da yani kandan tüm değerlerede 9. Ayda bakıldı muhtemelen yine bakacaktır doktor tahlil ister gibi ama o kan bizim kızın kolundan nasıl alınacak acaba 😒😒asla durmuyor durmayacaktır da aşı oldu geçen gün iki kişi zor tuttuk telefondan çocuk şarkısı açtığım izlettiğim halde o an bakmadı bile