Mlk39 Kızlar hamile kalmadan önce 53 kiloydum boyumda 1.67 zayıftım baya şimdi oğlum 1 yaşında 68 kiloyum asla veremiyorum kilo bu göbeği nasıl yok edecem ben 😂benle aynı durumda olanlar varmı siz doğumdan sonra verdinizmi kiloları
minervadefne Mlk39 ağlıycam 2 saat oluyor pantalon alayım dedim kız bu sana olur dedi verdi pantolonun beli birbirine kavuşsa şükür olmuyor diyorum nasıl diyor en son göbeğimden dedim gösterdim ama hamileyken bile kilo vermiştim stresten çok yiyorum ben engel olmam lazım artık
Mircet Mlk39 valla ben hamile kaldığım kilodan 3 kilo fazlayım ama göbeğim sanki 3 4 aylık hamile göbeği gibi.Iki haftaya yakın dikkat ediyorum yediğime içtiğime ama bu seferde bingil bingil duruyor.Sanirim spor yapmam gerek 🥲🥲
elfnurs Mlk39 tam 100 le doğuma girdim ikinci çocuğa 1 yaşına girecek şuan 83 kg 1.70 boy tek problem benmde sezaryan göbek
snur123 Mlk39 bende veremedim oğlum 1 yaşında diyete girdim 1 aydır 2 kılocuk verdim boğazimi resmen tutamıyorum yani bizi gaza getircek birşey arıyorum
Mlk39 minervadefne benimde öyle pantolon giydiğimde göbeğim çok garip duruyor bide 😟😟😟hamile gibiyim sanki tekrardan 😂😂
Elizzzipek Mlk39 sizinle aynı durumda olup hatta daha fazlası var 😅 sanırım hiç de gidecek gibi durmuyor
Annesen Disiplinli olur çok sıkı diyet ve spor yaparsan 1 ayda eski kilona dönersin canım ama sıkman gerekiyor
Sevinctopcu Mlk39 62 ile hamile kalmıştım. Oglum 2 yaşında şuanda 61 kiloyum. Aralıklı oruçla verdim ben kiloları göbek var tabiki evde egzersizlere başladım. Diger dogumlarımdada hep sporla göbegi eritmiştim
Mlk39 Sevinctopcu çok iyi maşallah ben boğazımı tutamadığım için veremiyorum maalesef 😂 spora başlıcam göbek içinde 😟 tutucam kendimi inşallah