Arkadaşlar merhaba 3 aylık oğlum var hamileliğim cok sıkıntılıydı 36. Haftaya kadar kustum 36 dada sezeryan doğumla cocugumu kucagıma aldım 69 la hamıle kaldım 84 ile bitirdim hamileliğimi doğumdan sonraki ilk hafta tartıldıgımda 75 e düştüm fakat emzirme döneminde iştahım dehşet açıldı şuan 78 kiloyum ve çok rahatsızım 1.61 boyum da kısa kendimi mutsuz hissedıyorum acaba karatay diyetini emzırırken uygulayan varmı aramızda süt kesilirmi azalırmı ?