Kızlar misafirlikteydik kalkacaktık oglumu giydirdim yere oturttum 5 6 saattir uyumadigi için sersemdi bı anda öne doğru düştü parkeye çarptı kaşına denk gelmiş sanırım biraz şişlik oldu eve geldik hemen uyudu çok uykusu vardı yerde ilk defa düşmüyor ama ilk bı çok ağladı sonra hemen kucağımda sakinledi biraz da şişlik var bir şey olur mu ya 8 aylik bu arada