Cicektebenimcicekligunlerde Oyun grubuna gittim 4 kere. Benimki yaşıtlarına göre çok olgun ya. Düşünmeyeceği şeyleri düşünür mesela ama boyama, çocuksu oyunları yapmak istemiyor. Bunaldım onu orda oyalamaya çalışmaktan, götürmedim bir daha.
Çişini kendi kendine 23 ay olmadan bıraktı mesela, memeye çok düşkündü hiç sorunsuz bıraktı. Başım ağrıyo diyim hemen ilaç almaya gidiyo 😂 Elimi kessem bant krem getiriyor. Yemek yiyoruz mesela üstümüze örtüyü çekin üstünüz kirlenir diyor . ( tabi böyle diyemiyo
Geçenlerde bana yer kalmadı sofrada sandalye bulmuş çekiştiriyo anne otuuu diyo. Başka çocuk olsa kendi oturur annesinin oturamadığını görmez mesela
Çöpün kenarında ekmek gördü dün ablama diyor, Teyze mama mama, offf, apıı ( ayıp) .
Yani demem o ki herşeyin farkında bir çocuk için rahat illa ki konuşacak ama işte geciksin istemiyor insan.
ayrıca şuan bazı çocuklarla, kadınlarla iletişim kurmak istememsi bence çok normal. Benimki de çok insan seçer. Herkese yaklaşmaz