Bebeğimin düşmeyen ateşinden dolayı crp 82ıktı hastanede yattık doktor 10 la çıkardı antibiyotik falan verdi enfeksiyon kapmış dedi neden dedim onu sen bilcen dedi bu crp kaç günde yükselir acaba başına böyle nişey gelen var mı kimisi salgın falan diyor