Bartın merkezde yaşıyorum eşimin görevi nedeniyle. Burada tanıdık aile kimse yok bakacak bakıcı arıyorum o yüzden. Ocakta işe dönmeyi düşünüyorum oğlum 10,5 11 aylık olacak o aralarda. Bakıcı arıyorum. Bakıcıyla ilk konuşmanız nasıl olmuştu anneler? Neleri söylediniz samimiyet nasıl kurdunuz? İlk başlarda nasıl gözlem yaptınız? Nelere dikkat etmeliyim? Bu 11 aylık civarında bebekleri nasıl alıştırdınız bakıcıya?