Babymom__ Kızlar bana parfüm önersenşze böyle uygun fiyatkı mis gibi kokan sıkınca dışardakiler hangi parfümü kullanıyorsun diye sorsun mesela
cansmes Babymom__ Maa Althahab markası var Arap markası, ben onun Fruty N190 parfümünü kullandım. Açık havada kokusu kalıyor o kadar memnunum. Bebiş olduğundan beri kullanmıyorum 4 ay oldu 🙃 istanbulda mağazaları var online satışı da var.
beyzzsenturkk_ Babymom__ aslında muadilleri de var arayıp bulmak lazım ama kalıcı bir koku en azından bende öyle 😍
cLearQueen umudum0804 ne dalga geceyim bargello dp loris gibi acık parfümcüden alsın ben de oyle aliyorum. O kadar aklın yok mu düşunemedin mi hemen saldirı. Sabir ya
kbrylcnkbyn Babymom__ Ben de calvin clein in2 u her kullanıyorum ama çok sıkıldım farklı bir koku arıyorum şekerli olmayan