Herkese iyi aksamlar.oglum 1 yasında ve bazı zamanlar uzanırken kucaktayken otururken.iki bacağını açıp kapatıp şeklinde hareketler vyapiyor ve kendini kasarak yapiyor bunu. Keşfediyor diye düşünüyorum görünüşte pişik vb herhangi bir sey yok enfeksiyonda yok kanları temiz çıktı doktorda gördü ama aklima takildi. Cok sık tekrarlamasa da gün içinde3 4 kez yqpiyor bunu yaparkende kasiyor kendini basinq gelen var mi acaba nedir bu