m1sc bizde aynıydık :) simdi 5 yasına gircez şükür. Benim çok bilmiş kocam emzik verdirtmedi resmen ben emzik görevi görüyodum 12 saat emzirdiğimi hatırlıyorum çok ağlamıştım bide tam pandemiye denk geldi babam yoğun bakımdaydı her sey ust uste geldş depresyona girmiştim. Ama geçiyo inan. Şöyle düşün senin sütünün tek damlası bile yavruna eşsiz bir şifa. Sana muhtaç, senin kokuna sütüne muhtaç. Sen emzirirsen doyar baska kimse doyuramaz onu🥹 geçicek sabret 🙏 ve sukret