Bebrğim bugün tam 3 aylık doktor kontrolüne gittik ve 3 haftada 300 gram almış sadece doktor az aldığını 1 hafta sonra kontrole gelmem gerektiğini söyledi kilo alımı duraksamada mı yoksa hep böyle mi gidicek bakalım dedi emzirirken ilk 2-3 dk güzelce sütüm geliyor lık lık yutuyo sonra ama o kadar yoğun gelmiyor birde 1 saat 1.5 saate bir emiyor ama anca 5 dk emiyor ve tek meme diğerini almıyor sağıpta veremiyorum bu durumu yaşayan var mı sizce sütümü mü yetmiyor kalitesi mi azaldı ya da tek meme diye mi ne yapabilirim