Bebeğime dün acilde ciğerinde biraz balgam var dendi antibiyotik başlandı o zamandan beri az çiş yapıyor. Böyle bir şey yaşayan var mı normalde bezi çok dolu olur çok az emdiğini de düşünmüyorum baya emiyor. Hatta böyle çiş yapar gibi yapıyor bacaklarını çiş çıkmayınca daha çok ağlıyor