Kızlar selam
Biliyorsunuz ihraç fazlası ürün satışları çok revaçta bende çocuk giyim üzerine bu işi yapmak istiyorum. Çocuk olduğu için çalışamıyorum ve evde durmaktan bunalmış durumdayım en azından çocuğum için bir şeyler yapmak istiyorum. Bu işi yapan ya da herhangi bir bilgisi olan var mı. Toptancı tedarikçi bildiği olan işleyişi anlatabilecek birileri çıkar mı acaba? Çok teşekkür ederim şimdiden♥️