Sevgili anneler Ataşehir de oturuyorum ama kuaförüm karşıda kızımla 1 saat araba kullanmak çok dikkat dağıtıcı olur diye korkuyorum ve her istediğimde gidemiyorum kuaföre en çok pedikür için ihtiyacım var çünkü batık var 3 parmağımda ve geçmiyor asla da geçmezmiş ☹️