Nur_mom1 4 gün önce pipisi şişti baya kızardı kan yoktu ama enfeksiyon gibiydi. Doktora goturduk bez degisimi yaptınuz mı dedi gercekten bez değişimi yapmıstık ertesi gün şişmeye basladı. Alerji yapabilirmiş içindeki maddeler sonra da enfeksiyon olmus. Antibiyotik kullanıyoruz suan gecti, agrı kesici ve krem verdi. Çiş yaparken filan yanıyordur canı acıyordur iyi ki gelmissiniz dedi. Bence daha once gidin doktora gec kalınca sorun olmasın