Nuryg hepimize Allah kolaylık versin inşaAllah, şuan yeniden alerji testi falan verdim sonuçlarına göre bakacağız ama maalesef bırakacak eş dost da yok eşimde haftada bir gün izinli anca onun iznine denk getirmem lazım ona da randevu uyduramıyorum. Sizin tecrübenize gelince de kötü olmuş maalesef ama her meslek grubunda böyle ciddiyetsiz insanlar olabilir size kötüsü denk gelmiş araştırıp iyi bir doktor bulabilirseniz çok faydası olur