Miracinannesi_ Kizlar saçlarım genelde hep toplu oluyor. Cok kirildilar bakamıyorum da zaten bir de aşırı depresyondayım. Erkek saçı gibi kesmek istiyorum bebegim 19 aylik sizce bu onu etkiler mi
Yellowdaisy Miracinannesi_ vallahi stresten bende kestiricem korkmaz merak etmeyin daha önce denedim bende. Ama çok kısa kestirmedim
yker Miracinannesi_ Attığınız görseldej çokkkkkk daha kısa kestim saçlarımı bildiğiniz erkek terası yani. 4 yaşında oğlum var bir de 6 aylık bebeğim var. 4 yaşındaki oğlum görünce aaaaa anneee saçların çok güzeldi neden kendini böyle yaptın ki diye üzüldü biraz :)) Sonrasında alıştı sanırım. Şu an saçlarım uzadıkça anne biraz uzamış baksana azıcık ama olsun diyor :))
Miracinannesi_ Yellowdaisy https://ibb.co/5hkX4zt Bu şekilde bayağı kısa olacak ama kesmezsem sinirimi atamicam
Miracinannesi_ yker yerim onu ben yaaa cok tatliymis masallah 🥰benim bebiste beni erkege benzetip abi der heralde ama kararlıyım kestircem
Miracinannesi_ Yellowdaisy ☺️☺️ bende kestirdim genelde toplu olduğu için farketmedi galiba ya da garipsemedi bilemiyorum. Düşündüğüm gibi bir tepki vermedi 😅