Geçmiş olsun, idrar yolu enfeksiyonunda dediğiniz olabiliyor bazen. Bi doktora göstermekte fayda var su kaybediyor vücudu ihmal etmeyin bana kalırsa.. ben böyle durumlarda sabah erkenden gidip ilk hasta olmaya çalışıyorum. En azından o kadar kalabalık ve yoğun olmuyor.