beybitooo Tekden i bende sevmiyorum çok kalabalık ve prosedürleri çok fazla . Ama Onur hoca için katlanacağız. Onur bey çocuğum 9 aylıkken nöbet geçirdi yüksek ateşten dolayı , ne olduğunu kimse anlamadı o genç bir hekim olmasına rağmen doğru teşhisle bizi doğru bölüme yönlendirdi . Yıllık izinde olmasına rağmen çocuğumun durumu için her gün aradı hekim arkadaşlarını yönlendirdi yakından ilgilenildi fakülte de tedavi gördü çocuğum o dönem .Onur bey her zaman bir sorun olduğunda telefonla da rahatça ulaşabileceğim hiç bir sorunumuzu cevapsız bırakmayan doğru bilgilendiren ve yönlendiren bir hekim ve işini severek yapıyor, gereksiz tektik ve masraf yapmanızı da istemez . Bir kez gidin zaten anlarsınız ne demek istediğimi