sedaay Kızlar 16 aylık bebeğim 2 gündür aşırı sesli ve sürekli gaz çıkarıyor acaba bir hastalık belirtisi mi?
sedaay beybat2023 hayır kakası normal gaz çıkarırken yapmıyor normal rutinde 2-3 defa yapıyor ishal de değil