Kızlar bebegim cok yemek seciyor , öğlen illa corba icirmeye calisiyorum sadece tarhana ve yogurt corbasini iciyor baska corbalari asla agzina bile almiyor. Aksam yemeklerinde ise bakliyat hic yediremiyorum yesil mercimek , nohut, fasulye , barbunya asla yemiyor ilk catalda tukuruyor. Bu arada et de tuketemiyoruz onu da cigneyip birakiyor. Balik desen sadece mezgit yer. Boyle olunca sanki hep ayni dongude yemek yapmak zorunda kaliyorum ve hep ayni seyleri yiyormus gibi geliyor. Nasil yol izlemeliyim sizce zorlamali miyim ?